» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام نوروزي شهردار مباركه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام نوروزي شهردار مباركه

فروردین 1, 1393 0014

آمد بهار خرم و آمد رسول يار …

aw2010

نوروزي ديگر در راه است ، زمين زاينده در تحولي دوباره به دنبال دگرگوني و رويش است ، بهار با گام هاي جواني و طراوت ، نوروز باستاني را سوغات دست ها و قلب هايمان مي كند و دست هاي مناجات ما آيه هاي ” يا مقلب القلوب و الابصار ” را به اميد ” حول حالنا الي احسن الحال ” زمزمه مي كند تا نوروز تازه ، بهاري نو براي تحول و دگرگوني زمين و زمينيان شود.
آغاز سال نو و بهار پر طراوت را به تمامي همشهريان شاد باش و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از بركت و معنويت را از درگاه خداوند متعال و سبحان براي شهروندان عزيز مباركه و ديگر هموطنان و ميهمانان گرانقدر نوروزي مسئلت مي نمايم.
نوروز براي شهر ما نمادي از ميهمان نوازي و مهرباني است و شهروندان ديار ما هر ساله اين افتخار را دارند كه علاوه بر بزرگداشت اين سنت ديرينه ،ميزبان ميهمانان نوروزي بي شماري از اقصي نقاط ايران عزيز باشند .
آغاز بهار طبيعت فرصتي مناسب است تا با تواني تازه و انديشه آينده نگر و با بهره گيري از فيوضات معنوي در سايه توجه حضرت ولي عصر(عج) و تحت رهبري داهيانه مقام معظم رهبري (حفظ الله) ،به عنوان يك پيكره واحد ،براي رسيدن به شهري آباد و توسعه يافته يك زندگي معنويت گرا و پر اميد تلاش و تكاپو نماييم.
در آغاز سال نو ،غمي سنگين نيز بر دلها نشسته و در ايام وفات بانوي دو عالم حضرت فاطمه كبري (س) فرصتي حاصل آمده تا به تدبير و تفكر در رفتار آن حضرت پرداخته و گلپونه هاي عطوفت و وفاداري را در مكتب شان فراگيريم.
در چنين فضايي ،تلاش ما براي رفاه و آسايش همه شهروندان گرانقدر مباركه ،زندگي در شهري اخلاق مدار،پرنشاط ،توسعه يافته،ايمن،زيبا و چشم نواز است.
اميدوارم با مدد ذات اقدس الهي و همراهي يكايك شهروندان مهربان ،و با كمك و تلاش دو چندان همكارانم ،در سال ۹۳ خورشيدي شهري شاداب تر و توسعه يافته تر داشته باشيم.
به اميد سالي پر بار در طليعه نوروز و تحقق اهداف توسعه شهر مباركه در افق ۵ ساله .
سال نو مبارك و ايام به كامتان.
                                                                                           ناصر نفري
                                                                                        شهردار مباركه
منبع: روابط عمومی شهرداری مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×