» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: شعار امسال تضمین کننده پیشرفت کشور است
اخبار شهرستان مبارکه

امام جمعه مبارکه: شعار امسال تضمین کننده پیشرفت کشور است

فروردین 7, 1393 0012

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری سال 1393 شهرستان مبارکه افزود: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه های اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی آحاد مردم و مسوولان است و همه باید به نوبه خود در این زمینه نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جایگاه رهبری نظام، ابتدای هر سال با تعیین عنوانی، مسیر حرکت مردم و مسوولان را ترسیم می کنند، اظهار کرد: یکی از سطوح مهم و تعیین کننده در تحقق شعار امسال مسوولان و مدیران هستند که باید با ایجاد تحول زیرساختی در نظام اداری، حذف اسراف ها و راهبری خلاقانه استعدادها و ظرفیت ها، جراحی بزرگ فکری و عملی در عرصه اقتصاد را رقم بزنند.

وی نامگذاری امسال از سوی رهبری را بسیار حساس و مهم عنوان کرد و افزود: لازمه تحقق مبحث اقتصادی شعار امسال، رعایت الگوی مصرف به خصوص صرفه جویی در مصرف آب است.

امام جمعه مبارکه اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ دو امر مکمل هستند و باید هر دو به یک اندازه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر لزوم عزم جدی و جهادی از سوی مسئولان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: امروز بار اصلی بر دوش مسئولان و دولت است چرا که مردم ثابت کرده اند همواره در صحنه هستند و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×