» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت یوم الله 13 آبان
شهرداری مبارکه

پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت یوم الله 13 آبان

آبان 12, 1398 009

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله13 آبان، از همه مردم دعوت کردند تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر فریاد دوری از ایادی استکبار و بدخواهان اسلام و انقلاب را طنین‌انداز کنند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، متن اين پيام به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

13 آبان یاد و خاطره رویدادهای مهمی را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی زنده می‌کند، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی  هستند که هر یک به سهم خود نقش مؤثری در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته‌اند.

همه رویدادهای این روز بزرگ تاریخی، پیام‌ها و درس‌هایی برای نسل کنونی و آینده در خود نهفته دارد که تقویت روحیه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان از مهم‌ترین این درس‌ها است.

۱۳ آبان تنها به‌عنوان یک مناسبت تاریخی ثبت‌نشده بلکه واقعه‌ای اثرگذار، پویا و آموزنده است که در بطن تاریخ  جاری است و تصویر روشنی را از “فهم عمیق، بیداری و استکبارستیزی ” یک ملت انقلابی به نمایش می‌گذارد.

حماسه بزرگی که یوم ا… سیزده آبان را جلوه بیشتری بخشید و نام آن را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت، تجلی غیرت و حمیت ایرانی در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است که ایستادگی و پایداری و سازش‌ناپذیری ملت مسلمان ایران با استکبار را به‌عنوان ویژگی جدایی‌ناپذیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرينان ، شهدای دانش‌آموز و دانشجو 13 آبان ، از عموم مردم شهیدپرور مبارکه دعوت می‌نماییم همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب، حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم ا… 13 آبان، بار دیگر فریاد دوری از استکبار و بدخواهان اسلام و انقلاب را طنین‌انداز کنند.

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×