» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک شهردار مبارکه به هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر
شهرداری مبارکه

پیام تبریک شهردار مبارکه به هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر

مرداد 16, 1398 1013

پیام تبریک شهردار مبارکه به هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، سید محسن هاشمی شهردار مبارکه با صدور پیامی انتخاب رئیس و هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر مبارکه را تبریک و تهنیت گفت .

در این پیام آمده است:

باسمه‌تعالی

شوراها به‌عنوان یک‌نهاد مردمی باهدف بررسی مشکلات و موانع موجود در عرصه‌های مختلف شهری و همچنین  به‌عنوان سیستم مدیریتی و نظارت بر کارآمد بودن امور اجرایی (شهرداری‌ها) ، پا به عرصه وجود نهاده است. 

اینجانب ضمن سپاس بابت تمام زحماتی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر طی  دو سال  گذشته در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر مبارکه متحمل شده‌اند، و تشکر از خدمات بی‌دریغ آقای دکتر سجاد خالوزاده رئیس قبلی شورای اسلامی شهر ، انتخاب شایسته آقای هدایت اله عباسیان به‌عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر مبارکه و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه را تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان، مزید توفیقات را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این مرزوبوم را خواستارم.

مجموعه شهرداری مبارکه نیز همچون گذشته و در تمامی سطوح آماده  همکاری و همراهی در اجرای طرح‌ها و مصوبات سازنده شورای اسلامی شهر خواهد بود و تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای  رشد، توسعه و شکوفایی شهر به کار خواهد بست.

لازم به ذکر است در سومین سال از فعالیت شورای اسلامی شهر ،آقایان هدایت اله عباسیان به‌عنوان رئیس ، محمدتقی قاسمیان نائب رئیس ،غلامرضا نصوحی خزانه‌دار و  فریدون کیانی به‌عنوان منشی اول شورا  انتخاب گردیدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×