» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » گزارش خبری / نشست هماهنگی و برنامه ریزی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع
شهرداری مبارکه

گزارش خبری / نشست هماهنگی و برنامه ریزی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع

مرداد 5, 1398 1014

نشست هماهنگی و برنامه ریزی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه برای بررسی مسائل و مشکلات هر یک از بخش های  زیر مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز  ، معاون توسعه و منابع شهرداری مبارکه در این نشست با اشاره به جایگاه تخصصی مدیریت منابع انسانی در ساختار شهرداری مبارکه، گفت: در این ساختار بستر مناسبی برای برنامه ریزی و بازتعریف فرآیندها، هم راستا با اهداف نظام سلامت اداری که همواره مورد تاکید و اهتمام شهردار محترم بوده فراهم شده است.

سعید باقری افزایش بهره وری، آسان سازی و سرعت بخشیدن به فرآینده و فعالیت های جاری، توجه به حاکمیت ارزش های اسلامی، کرامت و معیشت خادمان مردم در شهرداری را برخی از مهم ترین اولویت های شهرداری مبارکه بیان کرد و افزود: اداره درآمد، توسعه منابع انسانی، مالی و ذی حسابی، طرح، برنامه و بودجه از جمله زیر مجموعه های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری به شمار می آیند.

وی برنامه ریزی برای تامین، بهسازی، نگه داشت، به کارگیری و در نهایت توسعه نیروی انسانی بر اساس شایسته سالاری، شایسته گزینی و عدالت را امری مهم در رسیدن به اهداف نهایی یک سازمان دانست و گفت: این موضوع یکی از اهداف اصلی در مدیریت شهری مبارکه است و این معاونت در کنار نظارت بر حسن جریان امور در واحدهای مختلف ، نظارت بر وصول درآمدها و برنامه ریزی برای افزایش درآمد پایدار و کاهش هزینه ها، معاملات و اعتبارات صرف شده، همچنین امور مربوط به عملیات اداری و استخدامی شهرداری و سازمان های وابسته و اجرای دقیق آیین نامه ها و قوانین استخدامی کار و تامین اجتماعی، نظارت بر خرید املاک واقع در طرح های مورد نظر شهرداری، نظارت بر گردش کار و مکاتبات اداری واحدهای شهرداری و انجام دیگر وظایف را نیز به عهده دارد.

باقری  نیروی انسانی را مهم ترین عامل پویایی و مزیت رقابتی پایدار در هر سازمان خواند و ادامه داد: نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند، سازمان توانمند با قابلیت سازگاری و عملکرد بهتر در شرایط متغییر روزمره را به وجود آورده و کارکنان زمانی می توانند به خوبی از عهده انجام وظایف خود برآیند که از مهارت، دانش و توانایی لازم برخوردار باشند و اهداف سازمان را به خوبی بشناسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری اضافه کرد :در شهرداری باید روحیه ای ایجاد شود که همه کارکنان خود را از یک خانواده بدانند و روحیه ای منسجم و با نشاط در ارائه خدمات به شهروندان داشته باشند . ایجاد انگیزش و نشاط در بین کارکنان امری ضروری است و بدین منظور برنامه هایی را در سطوح مختلف اجرایی کرده ایم .

در ادامه این نشست صمیمانه، راهکارهای بهبود عملکرد، تکریم ارباب رجوع، انضباط مالی و اداری نیز مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×