» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت 17مردادماه روز خبرنگار
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت 17مردادماه روز خبرنگار

مرداد 16, 1398 1013

به نام او که به قلم قسم یاد کرد؛ چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

با درود بر ساحت مقدس قلم و اصحاب آن؛ 17 مرداد که به نام «روز خبرنگار» مزین شده است را به تمام خبرنگاران ایران اسلامی تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره شهدای رسانه، از شهید حسن باقری تا شهید محمود صارمی را بزرگ و گرامی می‌داریم.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ  فرهیختگانی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، تلاش می کنند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنیم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده و از جهاندار جهان آفرین، زندگی سراسر عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران خواستاریم.

امید آنکه صاحبان قلم، با استعانت از درگاه الهی در پرتو پیروی از مقام عظمای ولایت و حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی بیش از پیش موفق بوده و نقش ارزنده خود را در این زمینه ایفا کنند. از ایزد متعال آرزو داریم، یاریمان کند تا در هر شرایطی مدافع ارزش‌های والای انسانی و خدمتگزار راستین شهروندان باشیم.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان _رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×