» عمومی » فناوری اطلاعات » تخفیف 100 دلاری مایکروسافت به کاربران ویندوز ایکس پی برای رها کردن این سیستم عامل
فناوری اطلاعات

تخفیف 100 دلاری مایکروسافت به کاربران ویندوز ایکس پی برای رها کردن این سیستم عامل

فروردین 4, 1393 009

8 آوریل و روز مرگ رسمی ویندوز ایکس پی نزدیک است و مایکروسافت به کاربران تخفیف های ویژه برای رها کردن این سیستم عامل می دهد.

 

بر این اساس مایکروسافت به کاربرانی که از ویندوز ایکس پی به سوی ویندوز 8.2 بروند 100 دلار تخفیف برای خرید تبلت سرفیس پرو 2 در نظر گرفته است. همچنین به خرید پی سی به ارزش بالای 599 دلار با ویندوز 8.1 را نیز شامل این تخفیف کرده است.

این پیشنهاد ویژه از 20 مارس شروع شده و تا 15 ژوئن ادامه خواهد داشت. برای گرفتن این تخفیف ها باید از فروشگاههای تعیین شده توسط مایکروسافت خرید انجام شود. فروشگاههای آنلاین نیز در این تعریف گنجانده شده و شامل امریکا و کانادا و پورتوریکو می شود.

خریداران همچنین 90 روز پشتیبانی کامل برای سیستم جدید خود را از مایکروسافت دریافت خواهند کرد. همچنین سرویس نقل و انتقال اطلاعات از سیستم های قدیمی به جدید را نیز در نظر گرفته و کاربران می توانند عکسها، فایلها، موسیقی و سایر دیتای خود را با Laplink رایگان انجام دهند.

کاربران با بردن کامپیوتر قدیمی خود به 80 فروشگاه برگزیده ، می تواند تخفیف 100 دلاری را برای خود داشته باشند.

از روز 8 آوریل به بعد پشتیبانی رایگان و عرضه سرویس پک و وصله های امنیتی برای ویندوز ایکس پی قطع خواهد شد و تنها کاربران چینی در کشور چین توسط کمپانی های واسط و مورد تایید مایکروسافت ادامه حیات خواهند داشت.

طرح تخفیف در این فاصله خیلی موثر نخواهد بود و مایکروسافت نمی تواند در این مدت تحول شگرف ایجاد کند و باعث شود تا کاربران از ابکس پی به سوی ویندوز 8.1 بروند.

کارشناسان مطمئن نیستند که بعد از مرگ رسمی ویندز ایکس پی ، کاربران سیستم عامل قدیمی را رها کنند چرا که بسیاری از نرم افزارها در مقیاس انترپرایز هنوز با ایکس پی سازگاری دارند.

xp

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×