» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تسلیت مدیریت شهری مبارکه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
شهرداری مبارکه

پیام تسلیت مدیریت شهری مبارکه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

خرداد 13, 1398 0016

بسم الله الرحمن الرحیم

14خردادماه، سالروز رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرامی‌رسد و آرمان‌های بلند آن  مرد الهی و مطهر، همچون خورشیدی در آسمان جان‌ها تلالو می‌گیرد. حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشيد و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد،  ملت ايران را از اسارت بيگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصيت و خودباوري بخشيد .

بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ايران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بوده و خواهد بود.

قیام 15 خرداد نیز به‌عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تأثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می‌رود به‌نحوی‌که امام راحل عظیم الشان دراین‌باره می‌فرمایند: «قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستم‌شاهی را در هم شکست و افسانه‏ها و افسون‏ها را باطل کرد و کاخ‏های ستم را درهم کوبید».

این‌جانبان با عرض تسليت سالگرد جان‌گداز رحلت حضرت امام خميني(ره) به عموم مردم شريف ايران اسلامی بخصوص به شهروندان قدرشناس شهرستان مبارکه  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت ا… العظمي امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×