» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس
شهرداری مبارکه

پیام مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

خرداد 8, 1398 1013

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس ، از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مبارکه برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس ، دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است :

باسمه‌تعالی

 

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

روز جهانی قدس ثمره دوراندیشی‌های امام خمینی (ره) است و نه‌فقط مختص به فلسطین، بلکه روز مستضعفین و اسلام است. روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطين به شمار مي‏رود؛ روزي که نه‌تنها ملت بيدار و آگاه ايران اسلامي، بلکه تمامي ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان، با حضور در راهپيمايي اين روز، انزجار قلبي خود را نسبت به رفتارهاي ضد انساني و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستی عليه ملت مظلوم فلسطين، ابراز مي‌دارند.  قدس شریف؛ همان‌گونه كه امام راحل (قدس سره الشریف) فرمود «پاره تن اسلام است» و برای همیشه تاریخ و تا ابد پاره تن اسلام باقی خواهد ماند.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار شهرستان مبارکه دعوت نموده تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی )، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

 

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×