» عمومی » ورزشی » پنالتی ها علیه سپاهان
ورزشی

پنالتی ها علیه سپاهان

آبان 2, 1392 1018

به گزارش پرتال جامع شهرستان مبارکه و به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

این مسابقه با وجود اینکه در روز تعطیل برگزار شده بود، با استقبال چندان مناسبی از سوی تماشاگران سپاهان مواجه نشده بود و برای این بازی تنها 3 هزار تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

این دیدار که برای دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار بود، در نیمه نخست با وجود حملات تیم سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

سپاهان در شرایطی که در دقیقه 23 توانست توسط احسان حاج‌صفی و با استفاده از ضربه ایستگاهی این بازیکن، گل برتری خود را به ثمر برساند، کمتر از 10 دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد.

در دقیقه 31 مسابقه، امیرحسین فشنگچی به دلیل خطای رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان، یک پنالتی برای ملوان گرفت و رافخایی این ضربه را از نقطه پنالتی وارد دروازه سپاهان کرد.

سپاهان در نیمه دوم بازی نیز موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل داشت اما از این موقعیت استفاده نکرد تا فشنگچی بار دیگر در دقیقه 71 مسابقه، برای تیمش پنالتی بگیرد.

سرانجام در دقیقه 73، جلال رافخایی مهاجم ملوان از روی نقطه پنالتی، دیگر گل تیم ملوان را به ثمر رساند.

سپاهانی‌ها در نیمه دوم مسابقه موقعیت‌های بسیاری برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند تا ملوان همچنان از تیم سپاهان برتر باشد.

مهدی شریفی، بازیکن جوان تیم سپاهان در دقیقه 78 مسابقه در موقعیتی بسیار مناسب قرار گرفت اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

سپاهانی‌ها در نیمه دوم مسابقه عصبی‌تر از نیمه نخست بازی می‌کردند و در شرایطی که در صدد رسیدن به گل بودند، به دلیل نفوذهای بازیکنان ملوان از ضد حملات، موقعیت‌هایی نیز روی دروازه این تیم ایجاد می‌شد.

در دقیقه 89 مسابقه هادی عقیلی یک شوت به طرف دروازه ملوان روانه کرد اما با واکنش خوب دروازه‌بان ملوان، این شوت وارد دروازه تیم شمالی نشد.

سپاهانی ها در نیمه دوم بازی از موقعیت های خود استفاده نکردند تا در نهایت در این بازی خانگی متحمل شکست 2 بر 1 شوند.

قضاوت این بازی بر عهده سید مهدی سیدعلی بود؛ این داور در مسابقه به اروین بولکو، هادی عقیلی و یعقوب کریمی از سپاهان و سرگی پاشنگو از ملوان کارت زرد نشان داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×