» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » گزارش تصویری /مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز شاغل در مجموعه مدیریت شهری مبارکه
شهرداری مبارکه

گزارش تصویری /مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز شاغل در مجموعه مدیریت شهری مبارکه

فروردین 21, 1398 2028

جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی است. آن گاه که امام و مقتدای او فرمان جهاد می دهد از تمامی دلبستگی های زندگی دست می کشد و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام می پردازد.
همزمان با اعياد شعبانيه ، طي مراسمي از جانبازان شاغل در شهرداري و سازمان هاي تابعه تجليل شد. به گزارش روابط عمومي شهرداری و شوراي اسلامي شهر مبارکه ، مهندس سید محسن هاشمی در اين مراسم با اشاره به نامگذاري ميلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز گفت: نقش حضرت ابوالفضل (ع) در دفاع از دين بسيار اثر گذار بوده و جانبازان اين مرز و بوم با تأسي از حضرت ابولفضل (ع) مظهر وفاداري به انقلاب مي باشند . بالاترین دارایی انسان جانش است که جانبازان آن را در راه خدا در طبق اخلاص قرار دادند.
شهردار مبارکه با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ ویژه میلاد پرخیر و برکت حضرت امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) گفت: امروزه جانبازان میهن اسلامی در هر نقطه ای که حضور دارند منشا خیر و برکت هستند و بدون هیچ چشم داشتی بسیجی وار به خدمت مشغول هستند، هر چند این عزیزان با خدا معامله کرده اند لیکن وظیفه ما است که خدمات این عزیزان را ارج نهیم‌. حضور جانبازان و ایثارگران در شهرداری توفیقی برای ما است که با ایثارگران دوران دفاع مقدس در یک جرگه در حال خدمت به شهروندان هستیم.
هاشمی افزود: ایثار حضرت ابوالفضل (ع) بود که جایگاه ایشان را همواره متعالی نموده است، هر کسی توفیق ایثار را ندارد و جانبازان به عنوان شهدای زنده تبلور عینی حضرت عباس در زمانه فعلی هستند.
وي ضمن تقدير از زحمات شبانه روزي كارگران مجموعه شهرداري اظهار داشت: شهرداری و شوراي اسلامي شهر مبارکه از تمامي اقداماتي كه باعث بهبود وضعيت معيشتي و رفاهي كارگران گردد حمايت مي كند.
شهردار مبارکه با تاکید بر تکریم و تجلیل ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا گفت: ایثارگری، فداکاری و جانبازی شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنها بود که امروز ایران در جهان با افتخار، عظمت، شکوه و اقتدار می‌درخشد.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این مراسم گفت : جانبازان سند عینی فداکاری ملت ایران به عنوان اسوه و نمونه های بارز از صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند و اگر امروز نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می درخشد؛ مرهون صبر، استقامت، ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است و ما قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری های جانبازان هستیم.
دکتر سجاد خالوزاده افزود: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع) ، دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی در وقایع دفاع مقدس ، درسها و پیامهای زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند.
وی با اشاره به رشادت و شجاعت شهدا و جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس تصریح کرد : از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تمامی موفقیت‌ها را مدیون رشادت و شجاعت شهدا و جانبازان هستیم و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان تنها یک وظیفه اداری و سازمانی نیست؛ بلکه یک عشق و علاقه ذاتی است.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت :ما جانبازان را بعنوان شهید زنده می‌شناسیم و برای ما نشانگر مسیر حق هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
شایان ذکر است در این آیین از کارکنان جانباز شهرداری مبارکه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد. همچنین به مناسبت گرامیداشت این روز شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با تعدادی از جانبازان و ایثارگران عزیز دوران دفاع مقدس نیز دیدار کردند .

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×