» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » ديدار و گفتگوي صميمانه رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مباركه در شب چهارشنبه آخر سال
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

ديدار و گفتگوي صميمانه رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مباركه در شب چهارشنبه آخر سال

اسفند 29, 1397 1014

در شب چهارشنبه آخر سال، رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مباركه بازديد و با مديريت و پرسنل اين سازمان ديدار و گفتگوي صميمانه داشت.
دكتر خالوزاده در جريان اين بازديد ضمن تبريك ولادت حضرت امام علي (ع) و روز پدر و آرزوي سلامتي و موفقيت براي آتش نشانان عزيز و دلسوز، گفت: سرمايه اصلي شهرداري مباركه و سازمان هاي وابسته، نيروي انساني دلسوز، متخصص و متعهد مي باشد و همه پرسنل محترم شهرداري مباركه و سازمان هاي وابسته در راستاي توسعه و پيشرفت شهر تلاش و كوشش چشمگيري دارند.
وي افزود يكي از سازمان هاي مهم و اساسي در زمينه خدمت رساني به مردم شريف و عزيز شهر مباركه سازمان آتش نشاني مي باشد و آتش نشانان عزيز و گرامي شايسته تقدير و تجليل مي باشند.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه در پايان از مديريت و پرسنل سازمان آتش نشاني به جهت آمادگي كامل در همه ماموريت ها و بويژه چهارشنبه آخر سال تقدير و تشكر نمود و براي اين عزيزان آرزوي سلامتي و سعادت و شروع سال سرشار از موفقيت نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×