» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » بازديد سرزده شهردار مبارکه از معاونت خدمات شهری
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

بازديد سرزده شهردار مبارکه از معاونت خدمات شهری

اسفند 10, 1397 1011

مهندس هاشمی شهردار مبارکه صبح امروز با حضور در معاونت خدمات شهری مبارکه ضمن بازدید از واحد ها، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه ،سید محسن هاشمی دراین بازدید ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به پرسنل زحمتکش حوزه خدمات شهری و موتوری گفت:خدای متعال خدمت به مردم را بزرگترین توفیق به انسان قرارداده و هرکسی در این راه و مسیر قدم بردارد اجری عظیم در این دنیا و اخرت براش در نظر گرفته است.
وی بیان داشت: خدمت صادقانه توأم با جلب رضایت شهروندان سرلوحه کاری همه مدیران و کارکنان شهرداری بوده و هدف تمامی حوزه‌های شهرداری ارائه خدماتی درخور و شأن شهروندان است.
هاشمی گفت :امروز باید عزم خود را جزم کنیم تا بهترین خدمات را به مردم با توجه به نیازهای شهری ارائه دهیم و در این راستا حرکت کنیم .
وی همچنین ضمن استماع گزارشی از برنامه های در دست اقدام این معاونت در ایام پایانی سال افزود :باید سعی می کنیم با توجه به امکاناتی که در حال حاضر در اختیار داریم خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه دهیم و تاکنون در این راستا اقدامات و حرکت های خوبی در این حوزه انجام شده است .

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×