» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن

بهمن 20, 1397 1011

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا ( اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به‌درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است .

انقلاب اسلامي ايران ،تجلي شكوهمند حماسه‌ای است كه در 22 بهمن ، روز پيروزي حق بر باطل و روز رهايي ملت بزرگ ايران ، اسلام تولدي دوباره يافت و انديشه معنوي و پاكي كه از طريق انقلاب در قلب تاريخ رسوخ كرد.
22 بهمن 97 نیز صحنه‌ای برای تجلی شور و شعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدت‌های بی‌دریغ فرزندان غیور است ؛ چراکه توانستند باوجود طرح‌های خباثت آمیز اجانب و تحریم‌ها و محدودیت‌های بی‌شمار ، به قلههای رفیع علم و فناوری و پیشرفت‌های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند. بی‌شک این مهم، وظیفه ما را به‌عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است و بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش‌ازپیش ارزش‌های نظام و انقلاب تلاش کنیم.
این ملت با بیرق پیروزی و عزت خود امروز سردمدار آزاداندیشی و آزادی‌خواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای بی‌نظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزه‌های دینی است که به‌خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان‌ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگویی برای سایر کشورها باشد.
این‌جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به هم‌میهنان عزیز، از مردم ولایتمدار شهرستان مبارکه دعوت می‌کنیم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و با نمایش وحدت و اتحاد ملی، دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مأیوس کنند.
سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه
سجاد خالوزاده – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه
اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×