» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » برگزاری دوره های آموزش غیر حضوری برای ارتقا سطح علمی کارکنان شهرداری مبارکه
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری دوره های آموزش غیر حضوری برای ارتقا سطح علمی کارکنان شهرداری مبارکه

بهمن 10, 1397 1010

استفاده از روش‌های سنتی برای یادگیری هرروز پر هزینه‌تر از گذشته می‌شود و تنها به این ختم نمی‌شوند بلکه مسائلی از هدر رفتن زمان در رفت‌وآمد به کلاس‌ها و ایجاد مشکل در پاسخگویی به مراجعین را  نیز ایجاد می کند و با بررسی این مسائل نقش آموزشهای غیر حضوری و الکترونیک بسیار پررنگ تر می شود.

پیرو مذاکرات و هماهنگی بعمل آمده با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان دوره‌های آموزشی  تخصصی و عمومی بصورت حضوری و غیر حضوری ، ویژه کارکنان شهرداری در حال برگزاری است .

خانم خواجه کارشناس آموزش شهرداری مبارکه با اعلام این خبر اظهار کرد : یکی از راهبردهای اساسی برای خروج از بن بست های آموزش  حضوری ، استفاده از شیوه آموزش غیر حضوری است که معمولاً به منظور توسعه و تعمیم آموزش همه جانبه به عنوان مکمل ، روشهای غیر حضوری مورد استفاده قرار می گیرد. با برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری و الکترونیکی شهرداری ، کارکنان شهرداری مبارکه می توانند نسبت به شرکت و ثبت نام در دوره های آموزشی که تمایل دارند از طریق سامانه آموزش های الکترونیک سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان اقدام نمایند.

کارشناس آموزش شهرداری مبارکه دوره های انجام شده را بیش از 25 دوره عنوان کرد و افزود : تا کنون بیش از 25 دوره آموزشی غیر حضوری تخصصی و عمومی و 5 دوره تخصصی حضوری ویژه کارشناسان عمران ، امور فرهنگی و منابع انسانی  با شرکت بیش از 120 نفر از کارکنان شهرداری مبارکه برگزار گردیده است و پس از پایان دوره ها گواهی برای حائزین شرایط صادر می گردد . تا کنون 114 گواهی صادر و تحویل حائزین نمره قبولی شده است .

وی این دوره ها را بعنوان دوره های ضمن خدمت عنوان کرد و گفت: گذراندن این دوره ها در ارتقای شغلی و ارزشیابی کارکنان موثر خواهد بود و اطلاع رسانی برای شرکت در این دوره ها توسط این واحد به صورت دوره ای و از طریق کارتابل اداری به کارکنان اعلام میگردد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×