» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » برگزاری جلسه کمیته تشویق و انضباطی کارگران شهرداری مبارکه
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری جلسه کمیته تشویق و انضباطی کارگران شهرداری مبارکه

بهمن 10, 1397 0013

جلسه کمیته تشویق و انظباطی کارگران شهرداری مبارکه با حضور آقای سعید باقری بعنوان رئیس کمیته انضباطی ،  خانم زهره صفایی به عنوان دبیر کمیته، آقای امین اله تاکی به عنوان نماینده سرپرستان و آقایان احسان اله شریفی و روح اله رفیعی بعنوان نماینده کارگران با هدف ایجاد محیطی سالم در جهت بالا بردن سطح کار و بهبود شرایط کار کارگران (مشمول قانون کار ) شهرداری مبارکه وموسسات وابسته وهچنین بالا بردن سطح کارائی وبهره وری و بر حذر داشتن آنان از بی نظمی ، کم کاری وبطالت در محیط کار تشکیل گردید .

سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه یکی از اصول مهم در مدیریت منابع انسانی را سیستم تشویق و تنبیه دانست و گفت : از آنجایی که استعدادها و توانایی‌های افراد متفاوت است و در یک سازمان، کارایی همه افراد در یک سطح نیست فلذا یک مدیر کارآمد باید سیستم تشویق و تنبیه را به درستی اجرا کند تا توازن و تعادل در سازمان پیاده شود و یک سیستم کنترلی بر عملکرد کارکنان به وجود بیاید.

وی با اعلام اینکه متاسفانه عنوان کمیته انضباطی در حال حاضر با مضمون تنبیه شناخته می شود اظهار کرد : یکی از کارهایی که باید بعنوان اولویت قرارگیرد وارد کردن آیتمهای تشویقی بیشتر است. تشویق کردن یا تشویق شدن یک عملکرد برد- برد است و به دنبال این هستیم که با شیوه های تشویقی و ایجاد انگیزش بیشتر ، روحیه خدمت در پرسنل را تقویت کنیم .

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه در پایان افزود : مقرر شد این کمیته با تشکیل ماهیانه یک جلسه ، در سه شنبه پایان هر ماه در راستای سالم سازی محیط اداری و ارتقاء سطح کیفیت نیروی انسانی و نیز نهادینه نمودن تشویقات و تنبیهات پرسنلی در چهارچوب قانون و آئین نامه انضباطی ، فعال تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×