» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو
شهرداری مبارکه

پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

آذر 16, 1397 1010

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن‌هم دانشجویانی که پیرو خطّ امام بودند.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

شانزدهم آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده‌اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.
16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و درگذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.
دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت ، نصایح رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند. بدون شک، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیروبرکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
این‌جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر و مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است، را ارج نهاده و امید آن داریم كه جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه‌ی ایران اسلامی موفق بوده و با ياري خداوند منان دربرداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلاي نام ايران اسلامي در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×