» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » ساماندهی معابر گلزار شهدای دهنو
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

ساماندهی معابر گلزار شهدای دهنو

بهمن 9, 1397 1010

گلستان شهدا مکان و ماوایی برای حضور گسترده مردم و متوسل‌شدن به شهدا است، گلستان شهدای محله دهنو نیز همانند سایر گلزارهای شهد نیاز به ساماندهی داشت که این موضوع با همکاری مردم عزیز این محله به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه انجام شد .
پروژه گلزار شهداي محله دهنو در گذشته بدليل قرار گرفتن در سراشيبي دامنه كوه دهنو همواره تردد و فاتحه‌خوانی اهالي و خانواده‌های معظم شهدا را با مشكلاتي مواجه می‌نمود كه لازم بود با احداث فونداسيون حجيم نسبت به تسطيح و همسان‌سازی با رمپ حاشیه‌ای آن اقدام گردد. اين مسئله در سال 92 در شهرداري مباركه مطرح و در سال 94 به تصويب و براي اجرا ابلاغ گرديد كه شهرداري مباركه عليرغم تنگناهاي مالي كه گریبان گیر همه شهرداری‌های استان است نسبت به تكميل و بهره‌برداری آن اقدام نمود.
پس از اتمام طرح نکوسازی ساماندهی و مناسب سازی معابر گلزار شهدای این محله با هدف تسهیل حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان گرانقدر و مردم عزیز در این مکان مقدس در دستور کار قرار گرفت و با همکاری معاونت های عمران و خدمات شهری کف سازی و ساماندهی معابر انجام شد و در حال حاضر نصب مبلمان شهری در نقاط پیش بینی شده بعنوان اولویت بعدی مطرح و مقدمات این موضوع انجام و ان شااله به زودی این فاز از کار نیز به اتمام خواهد رسید .

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×